Interviu cu Alexandru Lamba

Interviul pe care mi l-a luat Stefan.

Catharsis Writing

Interviurile de pe acest blog merg binișor. Azi l-am luat la întrebări pe Alex Lamba, o altă voce puternică din sfera literară română.

Înainte de a trece la lucrurile propriu-zise, aș avea de făcut o mențiune: eu nu am studii de jurnalism, iar aceste interviuri sunt mai mult sau mai puțin (mai mult mai mult) amatoricești, motiv pentru care sper să reușesc să le fac tot mai bine și, pe aceeași cale, sper ca scriitoarele și scriitori cu care deja am stat de vorbă sau cu care voi sta de vorbă, să fie deschiși unui alt interviu peste ceva vreme, când capăt și eu ceva experiență.

Fără a mai lungi suspansul, să trecem la interviu!

Vezi articol original 1.701 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

